Pengikut

Ahad, 27 Mac 2011

Kelahiran Sebuah Pulau

Balik kepada Terumbu Layang Layang@Stesyen Lima@Pulau Layang Layang (di sini). Saya cuba mendapatkan gambar fasa pertama di mana penempatan penginapan anggota PASKAL dan 'hangar' dibina di atas tanah yang telah ditebus guna dari laut tapi tak berhasil. Jadi, saya terpaksa membuat bulatan kepada kawasan terbabit dalam gambar ini...


Setelah menghubungi PW2 Saifuddin (B), beliau telah menghantar gambar yang saya cari-carikan...
Fasa pertama pembinaan 'Pulau Layang Layang' di era saya - masih dalam pembinaan

 Dri kiri: Sjn Saifuddin, Lt (U) Azib  

En Saifuddin...Terima kasih.

1 ulasan:

Kamal Sanusi berkata...

Salam Tuan

From ground zero to so called conducive living establishment without any high-tech construction mechanism, I can't imagine the hardship faced by those involved in pretext to ensure our national security.

Syabas, only Allah S.W.T saja yg dapat membalas jasa semua, saya tak termampu melainkan dgn ingatan dan doa dari kejauhan.